...... ...... روزساعتدقیقهثانیه
تخفیفات ویژه ۳۰ درصدی را از دست ندهید ببینید

سبد خرید شما خالی است.

اطلاعیه

قالب وردپرسی برومیک | سایت برگزاری و فروشی دوره آموزشی آنلاین

آموزش زبان فرانسه برای کودکان

آموزش زبان فرانسه برای کودکان

آموزش زبان فرانسه برای کودکان
19 تیر 1403
donyafrance
49 بازدید

آموزش زبان فرانسه برای کودکان

زبان فرانسه پنجمین زبان رایج در دنیا است که بسیاری از افراد برای آموزش آن با هم رقابت می‌کنند. والدینی که تمایل دارند کودکشان توانایی مکالمه به زبانی غیر از زبان مادری داشته باشد، دنبال بهترین شیوه های آموزش زبان فرانسه برای کودکان هستند.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب اطلاعات کاملی درباره نکات مهم یادگیری و آموزش زبان فرانسوی در کودکان را در اختیار شما قرار دهیم. برای کسب اطلاعات دقیق تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

ضرورت یادگیری زبان فرانسه در دوران کودکی چیست؟

 بهترین سن برای یادگیری زبان خارجی در سنین کودکی است. مغز کودک توانایی بالایی برای به خاطر سپردن لغات و مفاهیم جدید دارد که باعث می‌شود کودکان بهتر از بزرگسالان بتوانند زبان فرانسه را یاد بگیرد. از طرف دیگر آموزش زبان فرانسوی از کودکی باعث می‌شود، در بزرگسالی فرصت‌های شغلی و تحصیلی خوبی برای این افراد فراهم باشد.

آموزش زبان فرانسه برای کودکان

اصول مهم آموزش زبان فرانسه برای کودکان چیست؟

اگر می‌خواهید کودکان بعد از چند جلسه آموزش زبان فرانسه، کلاس را ترک نکنند و همچنان با علاقه زیاد جلسات را پیگیری کنند باید اصول و نکات مهمی را رعایت کنید. موارد زیر مهم‌ترین نکات برای آموزش زبان فرانسه به کودکان است.

افزایش علاقه کودکان به زبان فرانسه

اولین قدم برای آموزش زبان فرانسه برای کودکان این است که علاقه آن ها را به یادگیری زبان فرانسه افزایش دهید. وقتی مهارت های مکالمه کودکان افزایش پیدا کند و با سرگرمی و بازی زبان یاد بگیرند، موفقیت بیشتری کسب می‌کنند. یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری زبان فرانسه این است که یادگیری زبان را برای کودکان مفرح و شاد کنید تا بتوانند خیلی زود لغات را یاد بگیرند.

استفاده از تکنیک‌های مختلف برای آموزش زبان فرانسه برای کودکان

برای افزایش اثربخشی آموزش زبان فرانسه بهتر است از چند تکنیک مختلف استفاده کنید. به طور مثال از نقاشی، خواندن و نوشتن برای آموزش لغات و اصطلاحات استفاده کنید. حتی می‌توانید کارتون، فیلم یا صوت‌هایی به زبان فرانسه تهیه کنید و فرایند آموزش زبان فرانسه را آسان‌تر کنید.

بهره‌گیری از کتاب برای آموزش زبان

با استفاده از کتاب آموزشی می‌توانید الفبا، لغات و اصطلاحات را به کودکان آموزش دهید. حتما برای تهیه کتاب باید سن و سال کودک را در نظر داشته باشید و مناسب‌ترین کتاب آموزش زبان فرانسه برای کودکان را انتخاب کنید.

استفاده از موقعیت‌ های زندگی واقعی برای آموزش زبان فرانسه

یک ایده کاربردی برای آموزش زبان این است که کودک را در موقعیت‌های مختلف درگیر یادگیری زبان فرانسه کنید. به طور مثال می‌توانید در شرایط زندگی روزمره مثل آشپزی کردن با کودکان به زبان فرانسه صحبت کنید و فعالیت شاد و آموزنده‌ای را تجربه کنید.

حتی می‌توانید از کودکان بخواهید با ورود به یک محیط نا آشنا خود را به زبان فرانسه معرفی کنند یا اینکه غذا و نوشیدنی را به زبان فرانسه سفارش دهند. قرار گرفتن در موقعیت‌های واقعی به بچه‌ها کمک می‌کند مهارت‌های شنیدن و مکالمه را تقویت کنند.

در این رابطه بخوانید : ۱۷ روش ساده یادگیری زبان فرانسه در خانه (خودآموز)

بهترین شیوه‌ ها برای آموزش فرانسه به کودکان شامل چه مواردی است؟

مدرسان از شیوه‌ های مختلفی برای آموزش زبان به کودکان استفاده می‌کنند. در صورتی که می‌خواهید شاهد موفقیت کودکان در یادگیری زبان فرانسه باشید، راه‌های زیر را امتحان کنید.

  • بازی آنلاین برای تسریع یادگیری زبان فرانسه

این روزها یکی از علایق کودکان، بازی آنلاین است. بسیاری از کودکان با گوشی هوشمند و تبلت به تعداد نامحدودی از بازی های آنلاین دسترسی دارند که آن‌ ها را سرگرم می‌کند. اگر این بازی ها علاوه بر جنبه سرگرمی، جنبه آموزشی هم داشته باشد فرایند یادگیری مهارت‌های جدید و زبان فرانسه تسهیل می‌شود.

یکی از بهترین شیوه‌های آموزش زبان فرانسه بازی های آنلاین رایگان است که به راحتی می‌توانید با جستجو در گوگل آنها را پیدا کنید. کودکان در این بازی ها تعداد زیادی واژه فرانسوی را یاد می‌گیرند.

  • آموزش زبان فرانسه با کاردستی

اگر دنبال راهی خلاقانه برای آموزش زبان فرانسه برای کودکان هستید، بهتر است آموزش با کاردستی را هم امتحان کنید. یعنی یک کار هنری را کاملا به زبان فرانسوی با کودکان شروع کنید و حین بازی برای یاد گرفتن الفبای زبان فرانسه به آن ‌ها پاداش دهید تا به ادامه بازی ترغیب شوند.

  • آموزش زبان فرانسه با قایم باشک

تقریبا تمام بچه‌ها از بازی قایم باشک لذت می‌برند. بنابراین یکی از بهترین موقعیت‌ ها برای آموزش زبان فرانسه برای کودکان، بازی قایم باشک است. شما می‌توانید حین بازی اعداد را به زبان فرانسه بشمارید تا تکرار اعداد باعث شود کودکان به خوبی با تلفظ اعداد در زبان فرانسه آشنا شوند.

آموزش زبان فرانسوی برای کودکان

  • استفاده از عکس و پوستر برای آموزش زبان فرانسه

عکس‌ها و پوسترهایی که روی آن رنگ، اعداد، اسم شهرها و … به زبان فرانسه درج شده است، از ابزارهای مناسب آموزشی است. می‌توانید در کلاس درس یا اتاق کودکان از پوسترهای رنگی بزرگ و جذاب استفاده کنید. دیدن این پوسترها و سوال پرسیدن از کودکان درباره این پوسترها باعث می‌شود یادگیری زبان فرانسه برای آن‌ ها آسانتر شود. حتی می‌توانید نقش خود را با کودکان جابه‌جا کنید و گاهی به آن‌ها فرصت بدهید که از شما سوال بپرسند.

  • داستان گفتن به زبان فرانسه

داستان وقت خواب جزو علایق هر کودکی است. یکی از شیوه‌های مناسب آموزش زبان فرانسه برای کودکان این است که کتاب ‌های داستان به زبان فرانسه تهیه کنید و قبل از خواب این داستان ها را برای کودکان بخوانید. وقتی چند مرتبه این کتاب ها را برای بچه ها بخوانید، آن‌ ها با کلمات به خوبی آشنا می‌شوند. حتی می‌توانید حین خواندن داستان از کودکان بخواهید درباره داستان صحبت کنند.

  • آواز خواندن به زبان فرانسه

خواندن شعر و آواز به زبان فرانسه به کودکان کمک می‌کند تا با تلفظ کلمات مختلف آشنا شوند و با تفاوت لهجه‌ ها آشنا شوند. معلم زبان فرانسه یا والدین با خواندن آواز کودکان را به یادگیری تشویق می‌کنند.

اگر به دنبال یادگیری و آموزش زبان فرانسوی با روشی جذاب، مؤثر و کاملاً حرفه‌ای هستید، فرصت را از دست ندهید! مجموعه دنیا فرانس به سرپرستی خانم دنیا محسن‌ زاده با بهترین منابع آموزشی و اساتید مجرب، شما را در این مسیر همراهی می‌کند. همین حالا با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری دریافت کنید و فرآیند ثبت‌نام را آغاز نمایید.
                                                                      شماره تماس: 09108428564
همچنین می‌توانید به وب‌سایت ما به آدرس donyafrance.com مراجعه کنید و با خدمات و دوره‌های آموزشی ما آشنا شوید. منتظر شما هستیم تا با هم تجربه‌ای متفاوت از یادگیری زبان فرانسه را رقم بزنیم. تماس بگیرید و اولین قدم را به سوی تسلط بر زبان فرانسه بردارید!

جمع بندی

زبان فرانسه یکی از پرطرفدارترین زبان‌های بین‌المللی است که همه گروه‌های سنی علاقه‌مند به یادگیری آن هستند. آموزش زبان فرانسه برای کودکان یک سرمایه‌گذاری پر سود است که باعث می‌شود کودکانی توانمند داشته باشید. در این مطلب سعی کردیم راهنمای کاملی درباره نکات مهم آموزش زبان فرانسه به کودکان گردآوری کنیم. امیدواریم این اطلاعات راهنمای مناسبی برای شما باشد.

نظرات

نوشته‌های محبوب

آخرین نوشته هاااا

فرم ورود
مرا به خاطر بسپار